My Life




Kenapa hidup aku sering di uji dengan pelbagai masalah?Aku hidup kat dunia nie tak pernah nak merasa kebahagiaan.Hidup aku sering dilanda kesedihan.Setiap hari,masa dan saat aku untuk hidup sering di duga dengan macam-macam rintangan.Apa salah aku?Aku dah cuba untuk menjadi yang terbaik.Mungkin hidup aku tidak layak untuk bertakhta di dalam hati mana-mana lelaki kat dunia nie.Aku benci dengan diri aku sendiri.Kenapa aku ditakdirkan untuk hidup dan menghadapi semua masalah nie.Semua yang berlaku berpunca dari aku.Aku tahu.Perangai aku macam budak-budak.But why you choose me for your partner?WHY!!!!!

Aku benci dicintai dan mencintai ♥♥♥

Hidup aku sering disakiti.Hidup aku selalu dilanda air mata.Aku tak layak untuk hang!Aku tak kisah kalau hang nak buang aku jauh dari hidup hang.Macam aku kata,apa pun yang nak terjadi lebih baik sebelum 15hb nie.Aku dah banyak sakitkan hati hang kan..So,lepaskan aku.Aku nak mulakan hidup baru tanpa seorang lelaki kerana aku rasa itulah yang terbaik..Serius aku cakap.Aku tak pernah rasa sesakit macam nie.Aku tak kisah..Memang hidup aku sering dibuang.Aku tak pernah bahagia!Dari kecil sampai sekarang,kebahagiaan aku sering ditarik balik.Apa yang aku ada,semua terpaksa dipulangkan.Mungkin belum saatnya lagi untuk aku kecapi kebahagiaan.Aku dah tak ada air mata untuk dikeluarkan lagi :(
Terima kasih sebab sudi membaca,LIKE jer :)

1 kiss for me:

cik farah said...

awak,jangan sedih2 . mungkin ade lelaki yg lebih baik awk akan jumpe lepas ni :)

♦COPYRIGHT♥ALL RIGHTS RESERVED BY searchmeiefa.blogspot.com♦